Novinky ze světa sociálních sítí #3

Facebook vás upozorní, když se objevíte na cizí fotogragii
newsroom.fb.com
Facebook umožní svým uživatelům zapnout funkci, která automaticky rozpozná vaši tvář, abyste mohli reagovat na všechny fotografie, které někdo přidá na sociální síť a vy se na nich objevujete. Nikdo tak už nebude moci publikovat fotografii s vámi bez vašeho vědomí. Oznámené fotografie si můžete prohlédnout, označit se, ignorovat nebo nahlásit fotografii a můžete kontaktovat i autora.

Facebook Blueprint
facebook.com/blueprint
Už jste vyzkoušeli oficiální vzdělávací platformu od Facebooku pro marketing na největší světové sociální síti? Pokud ne, tak byste to měli co nejdřív napravit! Dnes už tuto vzdělávací platformu využívá přes 2 miliony lidí z více než 150 zemí. Blueprint obsahuje celou řadu kurzů včetně placených certifikací. Pokud vás zajímají placené certifikace, tak byste neměli minout článek na newsfeed.cz.

Facebook připravil novinky pro mezinárodní kampaně
newsfeed.cz
Facebook připravil nové nástroje pro správce kampaní, které jsou zacílené na více zemí a jazyků. Prvním z nich je dynamická optimalizace jazyků, kdy do reklamních sad můžete přidat více jazyků a Facebook je následně zobrazí odpovídajícím uživatelům. Dalším nástrojem jsou lookalike audience z více zemí, cílení na města podle parametrů a posledním je přístup k srovnávacím údajům zemí u výkonnostních kampaní.

Připravte se na další snížení dosahu
mediaguru.cz
Od ledna se opět změní podmínky používání sociální sítě Facebook. Příspěvky, které vyzývají uživatele k nákupu, účastní na soutěží nebo losování budou penalizovány nižším dosahem. To znamená, že se ještě sníží organický dosah příspěvků a opět to povede k dalšímu důrazu na placenou reklamu. Větší důraz bude kladen na příspěvky, které jsou pro Facebook hodnotné a nejsou prvoplánovitě komerční.