Vyberte stránku

Facebook upraví carousel reklamy
Facebook se opět rozhodl sáhnout do vzhledu svých reklam. Jak uvádí newsfeed.cz, tak změny se dotknou reklam zobrazovaných v pravém sloupci a reklam v rotujícím tzv. carousel formátu. Konkrétně půjde o reklamy s jediným webovým odkazem. Co se změní? Reklamy v pravém sloupci budou omezeny na konverzi, prodej z katalogu produktů a návštěvnost. Navíc už nebude možné použít video reklamu. Rotující reklamy s jediným odkazem budou sjednoceny s reklamou s více odkazy, aby se snížil počet formátů.

Instagram přidal do Stories ankety
Instagram pokračuje v masivní podpoře Stories. Začalo to u samolepek, interaktivních masek jako u Snapchatu, ale opravdu zásadní vylepšení nastalo až s přidáním možnosti hlasovat v anketách. Zatím jsou na výběr jen dvě možnosti A/B, ale uvidíme jestli se v budoucnu ankety nerozšíří. Ankety jsou dostupné všem uživatelům, kteří aktualizovali na poslední verzi aplikace. Už jste vytvořili svoji první anketu?

Sociální sítě a pracovní příležitosti
Aktuální chip.cz zpracoval téma sociálních sítí a pracovních příležitostí. Věnuje se v něm nejen profesní síti LinkedIn (můj profil naleznete na adrese linkedin.com/in/zlesa/), ale i tomu, že byste měli dávat pozor na obsah, který na svých sociálních sítích publikujete. To co nechcete, aby bylo veřejně viditelné musí zůstat soukromé. Dávejte pozor, ať kvůli příspěvků přidanému ve 3 v noci v opilosti nepřijdete o zajímavou pracovní nabídku.

Lidé stále více hledají informace na sociálních sítích
Čím dál víc lidí hledá informace na sociálních sítích. Nechodí tam už pouze, aby se podívali, co je nového u jejich přátel, ale i aby zjistily zpravodajské novinky. Průzkum agentury Stem/Mark pro Aitom také zjistil, že alespoň 1x denně si čte zprávy online 71 % mužů a 64 % žen. Další zajímavé statistiky o používání sociálních sítí v Čechách naleznete v pěkném článku se skvělou infografikou na mediaguru.cz.

Další novinky opět za týden.