Vyberte stránku

Facebook je pro staré. Nejmladší utíkají jinam
Facebook je tu s námi už od roku 2004. Přestože neustále roste v absolutních číslech, tak počet uživatelů mezi teenagery se poprvé v historii snížil. Splnila se tak předpověď analytické společnosti eMarketer, která tento trend předpověděla. Nejmladší uživatelé přecházejí na Instagram a Snapchat. Jednodušší sociální sítě zaměřené na konzumaci obsahu od uživatelů.

Twitter zdvojnásobil délku tweetů na 280 znaků
Twitter oznámil, že prodlouží tweety na dvojnásobnou délku 280 znaků. Od roku 2006 se toto omezení nezměnilo, i když se o zrušení omezení na 140 znaků mluví už hodně dlouho. Není to celosvětová změna, protože některé země například Čína, Japonsko nebo Korea nevyčerpají ani limit 140 znaků.

Instagram oznámil, že už má přes 800 milionů uživatelů
Instagram od počátku roku narostl o dalších 200 milionu uživatelů. Ze současných 800 milionů uživatelů za měsíc využívá Instagram 500 milionů uživatelů každý den. Možná ještě letos překoná 1 miliardu uživatelů! Přidejte k tomu 2 miliony inzerentů a máte tu jednu z nejúspěšnějších sociálních sítí na trhu.

Kdy je nejlepší čas na publikování příspěvku na Facebooku?
Otázka, kterou si pokládá každý marketér při plánování příspěvků na sociálních sítích. Nejen, že musíme neustále bojovat s nižším organickým dosahem u příspěvků, větším důrazem na reklamu, ale nevíme ani kdy přesně příspěvky zveřejňovat. Přitom vždy záleží především na cílové skupině! Viz článek na adespresso.com.

Novinky u dynamických reklam na Facebooku
Facebook opět upravil dynamické reklamy na Facebooku a přichází s celou řadou drobných úprav, které pomůžou inzerentům. Facebook nově umožňuje editovat některé informace ve feedu např. formát ceny, velikost písmen apod. Brzy už by mělo být možné informovat o limitovaných nabídkách a stále vyhlížíme šablony s cenou alá ROI Hunter.

Další novinky opět za týden.