Vyberte stránku

Facebook přistoupil k prvnímu omezení typů příspěvků, které lze propagovat prostřednictvím reklamy. Konkrétně už nebude podporováno 17 reklamních formátů. Jako hlavní důvod Facebook uvedl, že chce zajistit, aby firmy dokázaly vytěžit co nejvíc ze svých reklam.

Nebude možné propagovat:

  • sdílení produktů z obchodů,
  • video nebo obrázek nahraný přes Facebook kameru,
  • sdílení tzv. příběhu,
  • check-in na mapě nebo ve městě,
  • sdílení anket,
  • sdílení poznámky,
  • status o sledování televizního filmu, kina nebo jiného vysílán,
  • doporučení místa,
  • sdílení komentářů,
  • sdílení kulturních momentů,
  • změna profilového obrázku,
  • nahrání nebo sdílení dokumentu,
  • sportovní události,
  • účast na události,
  • sdílení seznamu videí,
  • status z aplikace,
  • politickou podporu.

K zablokování dojde 15. září 2017, takže pokud máte spuštěnou propagaci některého příspěvku ze seznamu výše, tak co nejdříve reklamu upravte nebo vytvořte novou.

Zdroj: https://www.facebook.com/business/help/420508368346352